Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Elokuu 15, 2018, 08:51:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: KERHON PÄÄSIVU: http://www.guzziclub.fi
 
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eloa Californian kanssa  (Luettu 3116 kertaa)
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« : Toukokuu 16, 2018, 12:27:04 »

Eilen oli tärkeä päivä. Tuli nimittäin kuluneeksi 7 vuotta isolohkon kanssa. Alkaako nyt seitsemän vuoden kriisi? Työmatkaa kun sillä tänään aamulla taittoi (eilisen venttiilien säädön jälkeen), nousi kyllä suupielet yhä ylöspäin. On se hieno peli.

ps. kiusallani laitoin tuon tyrmäkkään, palstalta löytyneen, katteen keulalle. Toimii minulle!


* Guzzi_18_2.JPG (163.14 kilotavua, 852x766 - tarkasteltu 289 kertaa.)
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
MattiS

Viestejä: 101


« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2018, 15:21:22 »

Mistähän tuollaisen katteen voisi saada? Näyttää todella hyvältä, eikä varmaankaan aiheuta sellaista pyörteilyä, kuin mitä Vintagen pleksi yli satasen nopeuksissa alkaa aiheuttaa.
tallennettu
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2018, 15:41:02 »

Tämä lienee jo aika iäkäs. Caliin asennettuna leikkaa tuulta siten, että yli tuleva ilmavirta osuu itselläni leuan alle. Pituutta minulla on 188 cm. Jos oikein kumartuu rähmälleen pyörän päälle, on juuri ja juuri mahdollista katsoa katteen yläreunan läpi.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
GuzGuz

Viestejä: 1 408



« Vastaus #3 : Toukokuu 16, 2018, 16:50:49 »

Niin näyttää, hyvältä nimittäin.
TT:n Jacall on hieman muunneltu muutenkin.
Ainakin pakoratkaisu ja tuplalevyt edessä.
tallennettu
motomatti

Viestejä: 9 621


« Vastaus #4 : Toukokuu 16, 2018, 18:26:27 »

Niin näyttää, hyvältä nimittäin.
TT:n Jacall on hieman muunneltu muutenkin.
Ainakin pakoratkaisu ja tuplalevyt edessä.

Se on Stonessa ja Jackalissa hyvä laittaa levy toisellekin puolelle niin saa pyörän pysähtymään. Yhdellä levyllä ei oikein onnistu. Muutaman kerran olen kokeillut vauhdista ja pysähtymättä jäi joka kerta.
tallennettu
Ikkala

Viestejä: 1 629



« Vastaus #5 : Toukokuu 16, 2018, 18:32:21 »

ps. kiusallani laitoin tuon tyrmäkkään, palstalta löytyneen, katteen keulalle. Toimii minulle!

Onko tuo mun vanha kate? Yhtään muista koska ja kenelle sen olen kaupitellu mutta näyttää niin tutulta.
tallennettu

cali 2 -86, calicafe 1100 -95, HD FLSTC -09, HD FXR-94, pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125 + eukon FXDCI -06
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« Vastaus #6 : Toukokuu 16, 2018, 18:44:21 »

Tuli ainakin mutkan kautta. Myyjä oli "Mika". Sulta ostin aihioksi takalokarin, ja vielä kotiinkuljetuksella!
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« Vastaus #7 : Toukokuu 17, 2018, 13:14:38 »

Piti ihan muistella, mitä tuolle on tehty. Onhan siinä jonkilainen lista:


-Hiilikuitu-kevlarlokarit ja sivukopat
-Crossitanko, 35mm korotuksella ja joustokumien poisto, crossitupet (ohuet ja tahmeat)
-Tuplatut jarrut, Yamaha FZR1000, teräspunosletkut
-Säädettävät billetkahvat, jarru ja kytkin
-Alumiinijalkatapit
-Putkistomuutos -> 2-1 putki, Titaanivaimentimella, johon rakennettu äänenpaineen säätö.
-PowerCommander ja Quickshifter
-K&N filtteri
-Etuputkia tiputetettu 12-15mm, jousia ja nesteitä muokattu sopivammaksi
-Takaiskarit rakennettu Marzhoccin iskareista, shimmaus ja öljyn virtaus sekä viskositeetti omaa suunnittelua. Jousiksi sovitettu muistaakseni Hagonin vieterit
-Takaiskareiden korotusosat
-Satulan asetoa muutettu
-Rengastus vakiota ketterämpi ja ehkä jopa sporttisempi  Wink
-Givin kate
-Vilkut ja takavalo vaihdettu
-Laatikossa Redlinen Shockproof marjapuuro

Saattaa olla muutakin, mutta kun en ole kirjannut ylös.
Vähän ristiriitaiset tunteet, kun on vielä muutamia juttuja, joita haluaisin tuohon kokeilla, mutta on ryhtynyt kiinnostamaan pari muutakin pyörää.
Jos joku sopivan setelinipun kanssa tulisi tuohon heilumaan, niin vaihtaisi kyllä omistajaa. Pyörä on erittäin mieleinen kaikin puolin, mitään vikaa ei kyllä ole. Suu messingillä tuolla ajaa. Pitäisikö sittenkin laittaa myyntiin vai ajella vaan tyytyväisenä? Perhana tämä on vaikeata..
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Camn

Viestejä: 2 332



« Vastaus #8 : Toukokuu 21, 2018, 19:14:24 »

Lainaus
Mistähän tuollaisen katteen voisi saada

Cali Titaniumissahan on tuon tyyppinen kate, samaa sukua kun V11 pikkukate. Lampusta en tiedä, onko eri lamppu, johon tuo kate sivuiltaan kiinnittyy?  Ja oliko Centaurossa myös...?

http://www.wendelmotorraeder.de/windschild-cali-1100-alutitan-ex-30_3006_300601_30060113_3006011310_300601131011.html

Kun on Cali kyseessä, jos noita osia saa, on sitten sopivat kiinnikkeet ja kaikki.  Itse tein aikanaan leikkaamalla (pikkurälläkällä...) pienimmästä vakiokatteesta lyhyen tuulenohjaimen (+ mustaksi maalaus).



* Tuulenohjain.jpg (59.35 kilotavua, 800x474 - tarkasteltu 108 kertaa.)

* Titanium.jpg (193.89 kilotavua, 1062x849 - tarkasteltu 106 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Kes?kuu 03, 2018, 00:16:46 kirjoittanut Camn » tallennettu

V11 - it defines you.
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« Vastaus #9 : Toukokuu 21, 2018, 20:41:53 »

Tuo on kokoluokaltaan ihan muuta. Tarkoitettu ilmeisesti korkeammalla möllöttävän lampun katteeksi, että tuulilasi olisi enemmän läpikatsottava. Tuossa kun se sijoittuu alemmas, sopii mielestäni muotoihin hienosti.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Vierailija

Viestejä: 1 529



« Vastaus #10 : Toukokuu 22, 2018, 09:38:54 »

Toi Givin pleksi oli aika hyvä :-)


* ramix2B.jpg (207.58 kilotavua, 700x531 - tarkasteltu 123 kertaa.)
tallennettu

Emeritus-guzzisti
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« Vastaus #11 : Toukokuu 22, 2018, 09:47:33 »

Kuinka pitkällä kuskilla tuo korkea pleksi toimii? Vai onko tuo yläreunaltaan sen verran kapea, että on tarkoitus "leikata" ilmavallia?
Omalla en luonnollisesti edes yritä tuulelta suojaan. Sillä vain leikataan pyörä sopimaan virtaukseen.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Vierailija

Viestejä: 1 529



« Vastaus #12 : Toukokuu 22, 2018, 21:36:14 »

Tässä toisesta kulmasta. Kuski 175 cm. Pleksi ei ollut mielestäni kovin korkea, eli yli näki hyvin, kaltevuus säädettävä.


* me-and-guzzi2b.jpg (105.25 kilotavua, 546x800 - tarkasteltu 120 kertaa.)
tallennettu

Emeritus-guzzisti
Piippis

Viestejä: 34


« Vastaus #13 : Toukokuu 23, 2018, 14:41:58 »

Tekstissä vilahti sana Quickshifter. Kerrohan siitä lisää. Millä konstilla sen olet asentanut? Katselin valmistajan sivuja ja en Titaniumiin 2003 tuollasta löytänyt. Voimakomentaja on jo asennettuna.
tallennettu
TunturiTT

Viestejä: 9 610



« Vastaus #14 : Toukokuu 23, 2018, 14:49:21 »

Pitänee ottaa kuvia kun olen kotona. Olen asentanut lineaarianturin vivustoon. On ihan Dynojetin oma, mutta pitää katsoa kumpaan suuntaan se oli (push-pull), kun en muista miten päin vivusto tuolla kohtaa toimi..
Se kyllä käy suoraan myös Guzzin Commanderiin ja asetukset voi tehdä sieltä. Ei mikään vaikea asennettava, kun keksii hyvän sijainnin ja liikeradan. Runkoon olen jäykkäripalaan porannut kaksi 4mm:n reikää, samoin poljinvivustoon.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!